9 Haziran 2013 Pazar

Yeni Turn-Based RPG Projem Güncelleme #1

Merhaba arkadaşlar!!! Uzun bir aradan sonra ilk defa bir oyunumu çıkarıyorum. Biliyorum öncelerden tower defence RPG karışımı bir oyunum vardı ve ben onun dosyalarını yanlışlıkla sildim ve yeni bir oyun Yapmaya karar verdim. Bu oyun Turn-Based(Bir tur siz saldıracaksınız öbür tur rakip saldıracak) RPG türündedir. Henüz pek RPG elementleri Olmasada Turn-Based combat elementlerinin çoğu hazır. Şu an sadece anakarakteri ve 2D bütün çizimleri ben hazırladım.(Geri kalan Asset Storedan :D)
Şu an Oyunda Bulunanlar:
1)Karakter Seçim ekranı
2)Savaş Müziği
3)3 farklı saldırı şekli
4)Can & Mana Sistemi
5)Düşman AI(tek saldırı şekli)
6)Ortamda bulunan Particle Systemleri
7)Eğer arkadaki kulübeyi fark ederseniz içindeki ışığın parlaklığı değşiyor. İşte onun sistemi :D

İşte İlk güncellemenin videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder